torsdag 30 juli 2009

Ugglor i mossen!

Jag tycker inte om Magnus Uggla.....men min sambo gillar honom och hans texter och har nu smittat Mini.

Han vill höra "Pompompom" och "Kung i baren" allra mest, och CD'n finns i bilen. Han gillar även vissa rockiga intron som andra låtar är utrustade med. Igår körde vi 30 mil hem....

Av allt vi gör, säger och tycker...så varför ska barn fastna för saker som man inte tycker, vill eller säger....I det här fallet kan man inte ens säga att han gör som du gör...iallafall inte med mig i åtanke. Varför kan inte barnet istället börja sjunga min favoritmusik; Andrea Boccelli, Eric Clapton, Celine Dion...osv

Nej då, istället går han omkring och helt akapella sjunger "Allting som jag vill kan jag göra..aaaahaha". Önskar att det kunde vara "allting som mamma vill kan jag göra..."

Men det är väl bara att lägga sig ner och ge upp....;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar