fredag 10 juli 2009

Skor, skor...

Jag har en blogkompis som går under namnet Fashionhaggan. Hennes blogg är så underhållande och vi delar ett intresse som heter SKOR! Och jag har kommit på varför jag gillar skor så mycket och varför jag har så relativt många av dem. (Fast det skulle jag aldrig erkänna för min sambo)



Skor, till skillnad mot mina kläder, krymper inte i garderoben. Köper jag ett par skor KAN jag använda dem under en lång period. Det innebär inte att jag gör det. De kan bli stående långa perioder,men kastar dem gör jag inte. Rätt vad det är blir jag sugen på att använda dem igen.

Störst svaghet har jag för boots, gärna med spetsig tå och stilettklack. Hur kommer det att funka i höst min kära bloggvän?



Svårast att hitta till mina fötter är pumps. Så min skogarderob består till största delen av boots och sommarskor/sandaletter. De sistnämnda får gärna ha en lite högre klack, smala remmar och utan tå...;) Är jag inne eller ute då min kära bloggkompis?


Efter vad jag sett från Fashionhaggans bilder, skulle vi mycket väl kunna dela stora delar av garderoben, om nu storleken är den samma. Så Fashionhagga, om du tröttnar på dina så skicka dem till mig! ;)

1 kommentar:

  1. Vilket tjusigt inlägg! Du kan ha allt till hösten, modet är fortfarande väldigt brett, cowboy, eller mer mc stuket är tillbaka, du ska snart få se bilder. Det hade varit himla praktiskt om man kunde dela garderob med någon, då hade man ju kunnat få dubbelt så mycket! Jag älskar skor av samma anledning som du, spelar ingen roll hur mycket man går upp eller ner, skorna dom sviker en aldrig, som dom där jävla jeansen gör!

    SvaraRadera