måndag 27 juli 2009

Fortsatt semester!

Jag har varit på en kort husmors-semester, dvs utan man och barn. Jag har hälsat på lilla mormor i Blekinge. Jag fick låna en lägenhet för övernattning och kunde inte låta bli att ta en bild på grannens förråd. Påminner om ett korthus som kan trilla när som helst. Charmigt!




















Det är sällan jag känner att jag MÅSTE stiga upp före kl. 8 när jag har semester, men idag var jag tvungen. Sängen jag lånade var hemsk och jag vaknade med ont i hela kroppen. För att råda bot gick jag en promenad i Brunnsparken och Brunnsskogen. Hur vackert som helst!









Det är nog inte för intet som Ronneby kallas "Hjärtat i Blekinges trädgård".

2 kommentarer:

  1. Husmorssemester ska man ha - det är bra =)tycker infoufot

    SvaraRadera
  2. det där skjulet står nog inte en vinter till, så det var snällt av dig att föreviga det, utifall att ägarna vill bygga upp det igen!

    SvaraRadera