måndag 5 oktober 2009

Viltsvin och samtal...

Förra veckan var jag på ännu ett av mina klubbesök som distriktsordförande i Ladies Circle distrikt 11. Ännu en kanonkväll kan man säga!

Jag fick full dos av det mesta som har betydelse för mig. Där fanns ett helt gäng goa, glada och kloka kvinnor. Några hade med sig sina små telningar som jag fick gosa med. (Tänk att nykräkt bebis kan lukta så gott :)) Vi fick god mat, egenhändigt jagad och lagad. Vad sägs om svamprisotto med viltsvinsstek? Hade jag inte haft bil, kunde jag även ha njutit av den goda årgångsdrycken.

Dessutom fick jag lära mig en hel del om Sydkorea som land och upplevelse. Kloka kvinnor, bebisar, viltsvin och Sydkorea hänger faktiskt ihop. Fundera på den du!

Tack så jättemycket LC56 i Enköping för en fantastisk kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar