söndag 18 oktober 2009

Nu har hon åkt!


Kl. 7 i morse var jag på Arlanda och lämnade min lilla....nåja...något större... dotter. 18 förväntansfulla fotbollstjejer och deras ledare checkade in och vinkade glatt när de passaerat säkerhetskontrollen. Hon lovade att messa när hon mellanlandade i New york, vilket bör vara inom en timme eller nåt. Men för säkerhets skull har jag haft telefonen i fickan hela dagen...Man vet ju inte...

Undrar om jag alltid kommer att ha en klump i magen när mina barn är ute och åker på egen hand, eller om den försvinner med åren.

Väskan vägde 20 kg, så det lär inte bli så mycket shopping....Varför väger tomma resväskor så mycket? Är det ingen som kommit på ett material för väskor som håller ifall en elefant sätter sig på den, väger minimalt och är snygg att titta på?

See yoy later...som vi säger Over there...

1 kommentar:

  1. jag tror man får ha lite mer kilon med sig till och från Usa, så lite shopping ska hon nog kunna fixa!

    SvaraRadera