måndag 25 maj 2009

Tillbaka i verkligheten...

Helgen har varit precis så fantastisk som jag trodde och mer där till. Jag har ägnat mig åt;
  • Öppenhet - jag har träffar så många nya vänner och blivande vänner. Tänk att få känna sig unik och värdefull i en grupp av 927 andra unika och värdefulla personer....
  • Frosseri - dygnet hade alldeles för få timmar och trots att jag frossade all vaken tid blev jag inte "mätt".
  • Lättja - ja absolut. Jag har inte gjort något jag av tvång på hela helgen. Det har varit en 3 dagars lång ego-kick!
  • Tålamodet - har jag fortfarande inte lyckats träna upp. Det är liksom inte läge att träna denna egenskap när dygnet har så få timmar...."So many (valfritt, Varberg hade allt), and too little time"
  • Medmänsklighet - om man får fritt översätta detta till "friendship" så är det just det jag utövat och varit "utsatt" för hela helgen...
  • Ödmjukhet - det är fantastiskt att få tillhöra detta underbara nätverk och jag känner en stor ödmjukhet över att få vara en del av det.

Nu är det drygt 1 år tills nästa gång - i Jönköping juni 2010. Men jag säger som Ingmar Stenmark sa en gång; "Det är ingen mening att förklara för den som inte begrip...."

1 kommentar: