onsdag 5 augusti 2009

KOM, kom, kom....

KOM betyder KlubbOrdförandeMöte, om man är med i ladies circle. Det innebär att alla klubbordföranden (eller någon annan representant för just den klubben) och huvudstyrelsen för Sverig träffas och lägger upp strategierna för det kommande året.

Låter det byråkratiskt, trist och torrt? Då kan jag tala om att ett KOM är allt annat än just det! Med 150 tjejer samlade under ett och samma tak i 3 dygn, finns det inte en chans att det blir trist!

Jag är distriktsordförande i år och jag ska på KOM torsdag - söndag denna vecka! Det ska bli så kul! Mer rapport om min helg kommer nästa vecka!

2 kommentarer:

  1. spännande, ser fram emot att få höra mer om det här!

    SvaraRadera
  2. Aha, en DO i vardande, vad skoj!
    Jag var på KOM en gång när det var på Finlandsfärjan. Inte så skoj att vara bakis i en båthytt utan fönster, när man har anlag för sjösjuka. Men roligt hade jag!

    SvaraRadera