måndag 2 november 2009

Första dagen...

Idag var första dagen på mitt nya jobb. Jag ska skola in mig själv en dag i veckan fram till årsskiftet...sen förväntas jag nog prestera också.

Jag fick ett mycket varmt mottagande och jag tror säkert att jag kommer att trivas. Men hur är det då med självkänslan och prestationsångesten...

Nja..det ena är graden inte så hög på medan det andra har en hög grad på skalan....Jag vet ju att jag kan verksamhetsområdet, och i mina starka stunder kan jag t o m erkänna att jag är ganska bra på det jag gör.

Men ändå när jag kommer ny så här kan jag inte låta bli att tänka tankar som "Hur länge ska det dröja innan de genomskådar mig?"

Typiskt mig eller? :)

1 kommentar:

  1. Känner också alltid likadant. Jag jobbar som konsult och byter uppdragsgivare ganska ofta. Alltså går jag med den känlsan ganska ofta, fyyyyy. Hoppas att allt gick bra!

    SvaraRadera