onsdag 18 november 2009

inga problem alls...

En del människor, kanske mest i äldre generationen, verkar tycka att det där med hushullsnära tjänster är överreklamerat. Var och en ska väl kunna hålla rent efter sig själv...

Men det är få som tycker att det hör till att man ska kunna serva bilen själv....

På arbetsplatsen tycker vi att det är helt ok, till och med självklart att det finns lokalvårdare så att vi kan lägga ner vår arbetstid på "rätt" saker.

Jag har inga problem att någon annan håller rent efter mig! Det finns flera skäl till det. Först och främst vill jag lägga min fritid på annat än att städa. Jag tycker inte ens det är roligt att städa. Och om jag jämför med vad jag får när jag betalar för det, kan jag villigt erkänna att jag inte ens är riktigt bra på det.


Att komma hem idag när det var helt nystädat överallt, ger mig mer energi än något annat ;)

2 kommentarer:

  1. jag är ett stort fan av de flesta tjänster man kan köpa, utom sexuella tjänster, dom ger jag inte mycket för.

    SvaraRadera