måndag 9 november 2009

Vilken energiinjektion!

Jag har varit på huvudstyrelsemöte för Ladies circle i helgen, och funderar nu på vilken post jag ska kandidera till för att få stanna kvar ytterligare ett år i huvudstyrelsen.

Helgens upplevelser var utöver det vanliga, och var kan jag annars uppleva allt detta på en enda helg;
- Inkvartering hos en syster jag aldrig träffat, med en syster jag träffat en gång och jag kände mig genast som hemma :)
- Romprovning av Canarisk Rom under professionell ledning
- God middag med trevligt samtal och glada skratt tillsammans med drygt 20 tjejer
- Promenad med varm rom-servering halvägs i mål
- Sopplunch severad mitt ute i skogen vid en skogsjö
- HS-möte
- Kidnappning med busstur
- Kapad buss med champagne och trubadur
- Tävling i champagne sabrering
- Kanonsalut på kanoner som fraktats lång väg för vår skull
- Rundvandring i Karl-jan Granqvists spår i Måltidens hus i Grythyttan
- Middag lagad av en finalist i "årets kock"
- Gott vin
- Uppträdanden med oförglömliga sångupplevelser
- Fyrverkeri




















Tack till alla goa tjejer och killar i Lindesberg som gjorde helgen till ett minne för livet!

3 kommentarer:

  1. Lucky You ...;)

    /Nisse Pärlemo

    SvaraRadera
  2. vilken härlig helg, jag känner att jag hade passat in bra där!

    SvaraRadera
  3. Fashionhaggan: det är jag övertygad om att du hade gjort :)

    SvaraRadera