onsdag 4 november 2009

Fort och fel...

Jag har en kul kollega som i sin anmälan till en konferens under rubriken "Specialkost?" hade fyllt i önskemål om en 3-rätters meny innehållande det mesta av det dyraste och smarrigaste...

Jag gillar henne och hennes små tokiga infall lättar upp dagen. Jag kunde ju inte låta något dylikt passera utan kommentar, så jag skickar iväg ett mail med texten "Du är knäpp, men fortsätt med det".

Efter en stund får jag svar på mailet...från en helt annan person som skriver: Jo, nog är jag knäpp men jag tror ändå inte mailet var avsett för mig ;)"

Jag hade skickat mailet till fel person. Tur att denna "fel" person hade humor ;)

1 kommentar:

  1. sånt är himla roligt, jag skickade ett mejl wn gång till en leverantör där det stog hej, sen blev det något fel och mejlet gick iväg, sen fick jag svar, hej själv, men var det nåt mer du ville?

    SvaraRadera