fredag 13 november 2009

Besviken...

Igår blev jag bästa vän med Andreas Carlsson i IDOL-juryn. Ja, bästa vän är kanske att ta i men vi delade några djupa tankar...

Djupa och djupa....tankar var det iallafall....och vi höll ju om varandra en lång stund..

Höll om och höll om var kanske att ta i...vi var tvungna att hålla i något för att inte trilla ur bild när vårt magiska möte förevigades...

Magiskt och magiskt...det var det väl kanske för honom....jag hade bara satt en pin på hans väst så att han kunde öppet ta ställning...det var väl inte så mycket magi i det...

Det var ju mer en självklarhet att han ville stödja ECPAT international genom att bära LCI-presidentens pin med texten "You never walk alone" ....Mycket sympatisk och trevlig kille utan det minsta divalater...Skrev till och med personliga kommentarer i min bok som jag köpte av honom...det gjorde han säkert inte till någon av de andra som var där...;)

Men jag är allt bra besviken över att han i dagens direktsända IDOL hade plockat av sig den pin jag gav...

1 kommentar:

  1. det var troligtvis TV4 som förbjöd honom att ah den på sig, dom ör mycket knepiga dom där kameramännen!

    SvaraRadera