måndag 8 mars 2010

ledig dag...

Mini är ledig idag. Förskolan har planeringsdag. Jag tar naturlgtvis chansen att få en extra dags helg jag också. Ja nästan iallafall. Jag var på jobbet mellan 8-11 idag och farfar var hemma hos Mini. När jag kom hem gick Mini fortfarande i pyamas. Han åt lunch iklädd pyamas också.

Nu har jag fått på honom kläder och har föreslagit att vi ska gå ut i det fina vädret. Men han verkar inte vilja göra något specellt. Nu sitter han och lyssnar på en CD-saga....Så jag får väl ta min kaffekopp och sätta mig mot husväggen i solen, så har jag fått lite frisk luft iallafall ;) Skönt att få välja vad man vill göra ibland...

2 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  2. Ja härligt att få välja, både vad gäller dig och Mini.

    SvaraRadera