söndag 19 juni 2011

Vanlig är bra...

Idag är en vanlig söndagsmorgon. En vanlig söndag blir jag väckt av en liten skrutt som helt nakenfis kryper ner i min säng, kramas och talar om att det är morgon, dags att vakna. Vi fixar frukost och äter i lugn och ro och funderar över vad vi vill göra resten av dagen. Vanlig är bra...

Tiden som passerat sen sist har innehållit en mängd mer ovanliga saker, som också är helt fantastiska. Äldste sonen har flyttat hem efetr två år i eget boende. Mysigt att ha honom närmre. Två av döttrarna har haft bal och de har gått ut skolan med toppbetyg. Min lillebror har gift sig med sin sambo och jag fick vara med på en alldeles ovanlig bröllopsfest. Ovanligt är också bra!

Jag har också fått en liten detalj till klar inför vinterns resa till Thailand. Jag har bokat 3 nätter i Bangkok för shopping och upplevelser, på ett hotell med pool på taket så att vi kan njuta av sol och värme under hela tiden. Tre veckor i solen när Sverige visar sig från sin kyligaste sida, det ser jag fram emot.

Livet är ganska ok ändå.....:)

1 kommentar: