måndag 7 februari 2011

Vart tog min baby vägen?

Natten som gick hade vi besök, och det var stort! Första natten i nya lägenheten kom tandfe'n på besök för första gången. Mini kunde knappt somna av all anspänning. Jag fick lova att väcka honom ifall jag hörde ett pling. För att det säger pling när tandfe'n lägger guldpengen i glaset vet ju vem som helst. Och det lovade jag så klart! På morgonen var han glatt överraskad över pengen i glaset för han hade ju inte hört något pling. Lyckan var dock inte så långvarig. När han skulle visa guldpengen för Jimpa, vår ökenråtta, tappade han pengen ner i buren och den försvann i sågspånet och vi har inte hittat den. Vi får leta mer imorgon. Dagen citat måste väl bli " Mamma tror du tandfe'n är en pojke eller flicka?"

1 kommentar:

  1. God Morgon!
    Attans också att han inte vaknade och fick se hur tandfen såg ut.
    Jag har alltid undrat ;)

    Kram

    SvaraRadera