söndag 27 februari 2011

Berg- och dalbana

Idag har varit en konstig dag. Jag har haft båda sönerna hemma, vi har varit på ikea och handlat. Inköpet ledde till ännu mer skruva och skruva. Så jag har varit sysselsatt hela dagen men ändå har det känts som gungfly...känslomässigt.

Säkert har det påverkat att jag fick veta att två av våra vänner separerat. De har alltid sett så kära ut, brytt sig om varandra och jag har verkligen trott att de haft det bra. De har varit ett sånt där par som man kunnat titta på och själv tänkt att så där vill jag också ha det.....

Men så blir man påmind om att man inte känner andra personers inre liv och att allt inte alltid är som man tror.....

Antar att det kommer att komma fler dagar som den här under en lång tid framöver. Då kan det kännas bra att tänka att det alltid finns en morgondag....

1 kommentar: