onsdag 24 november 2010

Konstruktionsfel?

Jag är inte gjord för detta klimat. Jag är garanterat född på fel plats. Tydliga tecken på detta är att jag har för lite underhudsfett för att klara temperaturen här uppe i norr. Jag fryser såväl inomhus som utomhus trots lager på lager principen.

Jag är i stort behov av sol och ljus för att vakna på dagarna. Vem som helst kan förstå att Sverige i november är fel plats för en person i behov av sol och ljus.

Jag har även ett välutvecklat balanssinne, och blir åksjuk av häftiga rörelser. Att röra sig utomhus i dessa kastvindar på isunderlag, är inte något som är lämpat för mig.

Undrar om ångerveckan och reklamationsrätten är över eller om jag kan få be att komma på en omprogrammering som gör mig bättra lämpad för ett liv här i norr? Alternativet är väl att bosätta mig på södra halvklotet mellan oktober och april varje år. Låter i och för sig helt ok...:)

1 kommentar:

  1. God Morgon!
    Bo någon annanstans under vintern hade inte varit fel :)

    Kram

    SvaraRadera