lördag 21 april 2012

Trött i kroppen...

Trött i muskler jag inte visste fanns. Redan klockan 9 i morse startade den kollektiva städdagen i området där vi bor. Krattat och sopat så både armar och rygg känns ömma. När jag ändå var i farten tänkte jag hänga undan vinterkläder. För att få plats blev jag tvungen att röja i förrådet. Att röja innebar att packa upp 5 kartonger varav 3 kartonger skor och stövlar. För att få plats med dem fick jag skruva ihop en skohylla i storformat till garderoben i hallen...Övriga två kartonget innhöll böcker. För att våga ställa dem i bokhyllan var jag tvungen att förankra bokhyllan i väggen. En bokhylla full med böcker som välter på små barn vill jag ju inte vara med om....Det blev liksom domino och kroppen känns helt mörbultad av allt bärande och skruvande... Imorgon blir det lugn och mycket kärlek...<3

1 kommentar:

  1. Men visst känns det skönt när man fått gjort allt det där som man bara skjuter upp.

    Kram

    SvaraRadera