tisdag 10 april 2012

Trädgårdsmöbler inköpta...

Lördagen tillbringade vi med att göra en marknadskartläggning av sortimentet med trädgårdsmöbler. Den förvärvade kunskapen gjorde att jag fick omvärdera mina önskemål och önska något som kostade mindre.

Så idag när jag fått klart för mig vad jag önskade istället för den där fina loungemöbel för 12 000 kr, hittade jag en grupp med 6 stolar och glasbord för 1500 kr. Dynor ingick också och vi kommer att kunna sitta bekvämt och snyggt i sommar.

Tur jag inte är så mycket för principer och att jag kan ändra min uppfattning ;) Nu kan solen komma!

2 kommentarer:

  1. Har också glasbord med 4 stolar. Underhållsfritt och bra.
    Jag lyfte glasskivan och la en tunn vaxduk mellan skivan och listen, så slipper man slamret som blir :)

    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för tipset! Det ska jag oxå göra :)

      Radera