lördag 9 juli 2011

Hemma!

Efter drygt 200 mil på 6 dagar i Sverge och Danmark är vi nu på Hemmaplan igen. Vi har hunnit med både legoland och bonbon land, njutit vid poolen i Bjärred och på vägen hem hälsade vi på min bästa mormor. Det kallar jag effektivitet! Största lärdomen är att aldrig lita på GPS, enbart iallafall. Jag har sett störe delen av Danmark och allt var inte på vägen kan man väl säga. Hur kan man missa bron över Stora Bält? Det fick bli färja istället och då kan man tala om tur när sista färjan går 7 minuter efter att vi kommit på. :)

Nu ska jag jobba i två veckor innan det blir tre veckors semester igen. Idag blir det storstädning av bilen. Det ligger lite chipssmulor i baksätet ;)

1 kommentar:

  1. Hehe gps och Danmark är inte alltid förenligt. Jag skulle på motorvägen i Odense en gång, mot Köpenhamn, det kan väl inte vara så svårt liksom. Men gpsen insisterade på att jag skulle ut på en traktorväg och ner över vägrenen till motorvägen, och jag provade mer än en gång ska jag säga. Till slut blev det att ta till stenåldersknepet att läsa på skyltarna, det var länge sen!

    SvaraRadera