måndag 5 april 2010

tecken från någon...

Helgen har varit fantastiskt på många sätt men jag undrar ändå om någon försöker säga mig något:

- Igår städade jag bilen. Tog med mattorna ner i duschen och skulle skura dem. Avloppen tog tvärstopp, och jag lyckades inte få loss stoppet.
- Vaknar idag och tror inte mina ögon när jag tittar ut - det snöar! Mina nyplanterade krukor på trappen ser inte så glada ut.
- Går ut och ska sätta fart på kupévärmaren i bilen. Den vill inte riktigt dra igång så jag skakar den lite försiktigt - det brukar hjälpa. Då börjar sladden brinna med öppen låga... Tur att jag inte hade den kopplad med timer som jag brukar...

Jag ska inte köpa någon lott idag. Just nu sitter jag och jobbar och systemet verkar göra som jag säger, så nu börjar jag bli misstänksam....;)

3 kommentarer:

  1. Hej vännen,

    Det kunde varit värre. Fokusera på lösningen och inte problemet.

    Joker

    SvaraRadera
  2. Synd att goda råd ges av anonyma....

    SvaraRadera
  3. Låter inte som nån bra start på dagen, hoppas den blivit bättre :)
    Jag har oxå en anonym som kommenterar hos mej varje dag, hade varit kul att veta vem det är. För det verkar som man skulle veta det :)

    Kram

    SvaraRadera