lördag 18 september 2010

bra lördag....

Vaknade alldeles för tidigt av att Mini kom och kröp ner, alldeles nerkyld la han sig nära. Inte kunde han ligga still heller. Han var ju fullsövd. Eller klar vaken som han säger i betydelsen att han har vaknat klart. ;)

Dottern hade fotbollsmatch borta idag, så Mini och jag hängde med och såg på när de vann med 9-0. Tur att det blev vinst när man masat sig ut i regnet och extra kul att det blev så stor vinst. Borta-match ger tid för samtal i bilen. Det är inte ofta tillfälle ges att få umgås med min fantastiska tonåring :)

Under uppvärmningen var vi och hämtade stora sonen också. Me like.

På vägen hem stannade vi och provianterade på ICA.

Väl hemma kröp Mini och jag upp i soffhörnet med en ny Bamse-tidning. Det är något av det mysigaste jag vet....När han sedan lägger armarna om min hals och säger att han älskar mig miljoner, triljoner, gosiljoner, pruttiljoner och 2010 gånger - då är lyckan fullständig ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar